دسته‌بندی نشده

گروه تلگرام دولینگو

گروه تلگرام دولینگو

گروه تلگرام دولینگو در گروه تلگرام دولینگو مشاوره جهت آزمون دولینگو و چگونگی برگزاری آزمون و همچنین حل تمرین و نمونه سوالات آزمون دولینگو انجام می شود. ایدی و لینک گروه را در تلگرام کپی کنید.

 

@Duolingo_groups

https://t.me/joinchat/Dr4w61axPa8LIZruLqgefQ

 
کانال دولینگو
 
 
 
@Duolingo_Englishtest
 
 
 
این گروه برای رفع اشکال زبان آموزان و چت به زبان انگلیسی جهت روان شدن و استفاده از ساختارهای زبانی است. 

مدرسین در گروه رفع اشکال خواهند کرد و آموزش زبان انگلیسی صورت میگیرد.

در کانال و گروه دولینگو هر روز می توانید درس های متنوع و کاربردی را توسط اساتید ممتاز زبان انگلیسی دنبال کنید و به صورت رایگان دانش زبانی خود را ارتقا بخشید.مطالب همراه با تلفظ و معنی فارسی همراه با فیلم به صورت استاندارد روزانه در کانال قرار خواهند گرفت.

گروه چت و کانال زبان انگلیسی در تلگرام این فرصت را برای شما فراهم می کند تا در کنار یادگیری مطالب از آنها در گروه چت استفاده کنید و به این طریق مطالب به صورت بهینه و کاربردی در خواهند آمد و برای مدت طولانی تر در حافظه شما می مانند. داشتن یک پارتنر در زبان انگلیسی یکی از موارد ضروری برای افزایش مهارت زبانی شماست و باید به صورت مداوم از زبان استفاده کنید تا تسلط کافی را بدست آورید.گروه و کانال زبان انگلیسی دولینگو باعث می شود شما در فضای انگلیسی زبان قرار بگیرید. در کنار همه این موارد فرصت رفع اشکال فراهم می باشد و می توانید سوالات خود را در گروه دولینگو انگلیسی ارسال کنید تا به آنها پاسخ داده شود.

 

مطالب مرتبط
پکیج سوالات واقعی آزمون دولینگو
کلاس آنلاین دولینگو
گروه تلگرام دولینگو

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: نگار حسینی
  2. بازتاب: مینا ملکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن